Mielikuvat ovat oleellinen osa markkinointia ja tuotesuunnittelua. Kulutushyödykkeet tarvitsevat brandin, joka koostuu monista tekijöistä. Yksi niistä on tavaramerkki. Sen tehtävä on iskostua kuluttajan mieleen ja herättää positiviisia tunteita. Tunnetuimmista tavaramerkeistä kuten kaunokirjaillusta Coca-Colasta on tullut suorastaan kulttuurisia ikoneja ja erottamaton osa itse tuotetta.
Tämä vielä pieni, mutta hyvää tahtia kasvava designyhtiö suunnittelee ja valmistaa tavaramerkkejä, etikettejä, tuotepakkauksia yms. moniin tarkoituksiin. Sillä riittää potentiaalia, koska ala varmasti kasvaa kulutushyödykkeiden tarjonnan lisääntyessä maailman väestön ja kulutuskyvyn mukana.
***
Tämä sisältö on maksullinen: kirjaudu sisään tai aloita jäsenyys. Jos olet vanha tilaaja, kirjaudu ensin sisään, jolloin voit uudistaa tilauksesi myös luottokortilla.